Шановні колеги, учні і батьки!
Я рада вітати Вас на сторінках блогу. Сподіваюсь, що розміщені матеріали будуть Вам корисними.

вівторок, 15 листопада 2016 р.

Я – педагог і особистість

Найважливішим явищем у школі, найповчальнішим предметом, найживішим прикладом для учня є сам учитель. Він уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання.
       А. Дістервег
Я учитель… Для мене це не просто слова, адже я не уявляю свого життя без школи. Це нелегка і складна робота, але ж і віддача яка! Відразу забуваються всі неприємності та негаразди, коли бачиш допитливі та щасливі очі своїх учнів, їх радість від маленьких, але від того не менш важливих перемог.
Із дитинства я знала, ким буду, бо в мене перед очима був чудовий приклад – мої власні вчителі: перша вчителька – Росоха Тамара Омелянівна, класний керівник – Статівка Таміла Григорівна, фізик – Понежа Іван Іванович,  математик та інформатик – Худолій Тетяна Миколаївна, яким я щиро вдячна за розуміння, підтримку, любов. Вони не просто «вкладали» в наші голови знання, а вчили думати, робити висновки, здійснювати вчинки – «ліпили» з нас людей, адже самі були яскравими особистостями, Людьми з великої літери.
Роботу вчителя оцінити складно, так як ті зерна, що він сіє у душах вихованців, проростуть не відразу. Але як радісно стає, коли при зустрічі колишні учні з  теплотою і вдячністю згадують наші уроки, виховні години, розмови віч-на-віч. Гордістю сповнюється серце, коли чую про успіхи моїх учнів, адже я вклала в них частинку себе.
Від особистих якостей вчителя залежить, якими стануть його учні, чи вони впевнено йтимуть по життю, чи потребуватимуть постійної підтримки. Лише справжній учитель, на мою думку, може виховати особистість.
Аналізуючи свою діяльність, розумію, що, з одного боку, знаю достатньо, а з іншого – ще багато чого потрібно навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Вважаю, що для того, щоб учити дітей, потрібно постійно вчитися самій. Курси, тренінги, семінари, майстер-класи, відкриті уроки стали невід’ємною частиною моєї педагогічної діяльності.
Слово «педагог» у  Стародавній Греції  означало дослівно «провідник дитини». Тож маю надію, що я веду своїх учнів до успіху, виховую гідних людей, а не тільки формую в них певний багаж знань і вмінь.

Я – педагог, але в той же час я й особистість.

Немає коментарів:

Дописати коментар